…men indholdet forbliver heldigvis det samme

I den kommende tid vil du opleve, at Raunsborgs produkter får nyt design.
Det vil være en løbende proces som sker i takt med, at de tidligere designs bliver udsolgt.
Det nye design består af 3 forskellige tapeter, der er sammensat af
originale Flora Danica illustrationer anno 1648.

Hver af vores serier får deres eget genkendelige farve-tema, der er bygget op af de originale Flora Danica illustrationer. Blomsterne er trykt direkte på tuberne med en sømløs kant, der sikrer, at blomsterne smyger sig hele vejen rundt.

Nordic
Nordic Serien består af hudpleje til både krop og ansigt. Produkterne har milde dufte og virksomme aktiver fra naturen, og henvender sig til piger og kvinder i alle andre. Blomstertapetet til Nordic-Serien er sammensat af blandt andet kornblomster, stedmorblomster og kløverblomster, der alle har blå-lilla nuancer blandet med smukke grønlige blade.

Fragrance Free
I dag kender du nok vores parfumefri serie som “Sensitive” serien. Fremover vil serien hedde “Fragrance Free”, da parfumefri hudpleje, i vores øjne, ikke kun er til sensitiv hud. Vores parfumefri serie består af en håndfuld favoritter til ansigts- og kropspleje fra Nordic serien, hvor der ikke er tilsat parfume. Serien henvender sig til hele familien. Seriens blomstertapet er sammensat af et hav af hvide blomster som fx hyldeblomster, æbleblomster og blomsterne fra arktisk hindbær.

Anti-Age
 Vores Anti-Age produkter er også dem vi kalder “luksus” produkterne. Her er der skruet ekstra op for de virksomme aktiver fra naturen, og serien henvender sig især til kvinder, der ønsker at give huden ekstra pleje og fugt, og få hjælp til at udligne de fine linjer i huden, der følger med alderen.
Seriens tapet er blandt andet sammensat af smukke klitroser og bjørnebærblomster.

 

Mere fokus på virkning og aktiver

Med det nye design sætter vi desuden større fokus på de vigtigste aktiver i hvert produkt. Det gør vi ved at fremhæve op til 3 ingredienser på forsiden, samt de egenskaber produktet har.
Fragrance Free og Anti-Age har fået hver deres stempel på forsiden af produkterne, så det bliver let og hurtigt for brugeren, at afkode produkternes formål og vælge det rigtige.

 

Naturen er et vigtigt DNA for os, og vi tænker også på miljøet

I løbet af 2024 vil du i takt med at designet skiftes, også opleve, at vi fjerner æskerne på de produkter, der bliver solgt i tuber. Vores nye design står rigtigt flot på tuberne, og derfor har vi taget den miljørigtige og klimasmarte beslutning, at fjerne æskerne.

De nuværende airless-flasker til vores ansigtsprodukter vil blive skiftet til nye og slankere udgaver. For nogen vil de nye emballager syne mindre, men der er præcis lige så meget indhold i hvert enkelt produkt som nu. Det eneste der er reduceret er mængden af det plastic, der anvendes til at producere emballagen. Det er godt for både klima og miljø.
Ansigtsprodukter i airless-flasker vil fortsat blive solgt i æske.

Det nye design er blevet taget flot imod af vores kunder på Facebook og Instagram, og vi håber, at også du vil tage rigtig godt imod alle de nye tiltag.